فقط عشق
نوشته شده توسط : رامین




:: بازدید از این مطلب : 1235
|
امتیاز مطلب : 248
|
تعداد امتیازدهندگان : 70
|
مجموع امتیاز : 70
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
پیرمرد در تاریخ : 1392/11/26/6 - - گفته است :
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
خدایا گفتم بریدم
گفتی:لاتقنطوا من رحمت الله
گفتم:کی می دونه تو دلم چی میگذره؟
گفتی :ان الله یحول بین المرء و قلبه
گفتم هیچ کسو ندارم
گفتی:و من یتوکل علی الله فهو حسبه
گفتم فراموشم نکردی
گفتی:فاذکرونی اذکرکم
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گ ل][گل][گل][گل]
با مطالب کوتاه جدید بروزم.دوست داشتید تشریف بیارید

/weblog/file/img/m.jpg
عسل در تاریخ : 1392/10/29/7 - - گفته است :
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074

/weblog/file/img/m.jpg
farshad در تاریخ : 1392/6/16/6 - - گفته است :
سلام
اگه دوست داری از وبلاگت پول در بیاری با من تماس بگیر:
راه های تماس با من:
ایمیلم:farshad.fr44@gmail.com
یاهو ایدی: farshad_fr4
یا میتونید برید توی سایتم و از قسمت تماس با ما , یا این که نظر بزارید

/weblog/file/img/m.jpg
یعقوب اربابی در تاریخ : 1392/5/31/4 - - گفته است :
اين بزرگترين فرصت شغلي سال 92 براي افرادي است که به اينترنت دسترسي دارند و می خواهند درامدی خوب داشته باشند و کمک خرج خانوادده خود باشند پس فرصت را از دست ندهید..............

/weblog/file/img/m.jpg
یعقوب اربابی در تاریخ : 1392/5/30/3 - - گفته است :
اين بزرگترين فرصت شغلي سال 92 براي افرادي است که به اينترنت دسترسي دارند و می خواهند درامدی خوب داشته باشند و کمک خرج خانوادده خود باشند پس فرصت را از دست ندهید..............

/weblog/file/img/m.jpg
سید علی در تاریخ : 1392/3/27/1 - - گفته است :
sلام
فضای وبلاگت جالبه
من تا حالا چند بار به وبلاگت سر زدم
اگر خوب نبود نظر نمیدادم
شما هم همیشه سر بزنید به من
همیییییییییییییییییشهههههههه

/weblog/file/img/m.jpg
سوگلی در تاریخ : 1391/12/8/2 - - گفته است :
سلام دوست خوب،اگه میشه ازخودت بگو.رشته؟چندسالته؟یه عکسم ازخودت بذاری بد نیست.یه کم به وبت حال بده.البته ناراحت نشی اینم نظره دیگه

/weblog/file/img/m.jpg
itak73 در تاریخ : 1391/11/26/4 - - گفته است :
سلام
بابا کشتی مارو زودباش بگو دفعه آخر چی بهت گفت؟کامل توضیح بده؟
راستی این عکسه به درد پلی کروم میخوره خوبه؟
منتظرم زود جواب بده

/weblog/file/img/m.jpg
هم نفس در تاریخ : 1391/3/14/0 - - گفته است :
سلام،وب قشنگی داری.خوشحال میشم به منم سری بزنی

/weblog/file/img/m.jpg
afsane در تاریخ : 1389/8/24/1 - - گفته است :
سلام دوست عزیزم
ممنونم از حضوز گرمت.
وبلاگ زیبایی داری بهت تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق باشی.
منتظر حضور دوبارت هستم





نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: